mammathandi.blogg.se

En allmän blogg om det som händer i min vardag. Jag kommer skriva om allt ifrån mina barn och min dotters medfödda hjärtfel till mina intressen, mat, träning och fixa i hemmet.

3 av 11

Publicerad 2020-09-16 09:39:34 i Allmänt,

Denna veckan är det dags för tredje omgången av hyposensibiliserings behandlingen.


(null)

Innan vi påbörja behandlingen hade han väldigt mycket ångest och oro. Han sa att han var rädd för sprutor.
Detta var något som hans fantastiska sköterska Eva-Lena på BUM i Mölnlycke fånga upp fint och har hanterat. Nu sist så satt de och prata om hans ångest och hur han kände nu och om han kom ihåg hur han kände i början..

Han är så avslappnad och duktig på att ta sprutorna- man kan inte alls tror att han hade ångest för det.

(null)

Redan timmar efter upplevde han lite klåda och det är lite svullet där han fått spruta. Så en liten reaktion på armen där de behandla för just Björk. Fråga är om det kan vara för att de öka dosen så mycket?

(null)

Någon som har varit med om detta vid sin behandling av hyposensibilisering?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela