mammathandi.blogg.se

En allmän blogg om det som händer i min vardag. Jag kommer skriva om allt ifrån mina barn och min dotters medfödda hjärtfel till mina intressen, mat, träning och fixa i hemmet.

#RememberLiam Charity night

Publicerad 2017-07-16 06:48:00 i Allmänt,

Jag har tidigare berättat om min vän Marcus och hans fru som förlora sin son av en rattfyllerist.
gp.se gjorde en fin artikel i fredags som
alla ska läsa
 
 
http://www.gp.se/sport/mma-profilen-de-sl%C3%A5ss-f%C3%B6r-sina-pengar-jag-f%C3%B6r-min-sons-%C3%A4ra-1.4445694
 
igår sprang jag på Marcus alltid känslosamt. Han är här och har ordnat en gala som är på trädgård idag och självklar ska jag gå. Han fråga mig igår igen jag sa vi syns imorgon. Det är det minsta jag kan göra som vän. Man vill vara där man vill göra  så mycket mer - men jag vet att det betyder mycket för dem att delta och ge sitt stöd!
 
De är något för hela familjen mellan kl16-22 bjuder de på korv med bröd, glass och underhållning. idag söndag på Port Du Soleil 
 
 


PLEASE SIGN AND SHARE PETITION:
http://www.ipetitions.com/petition/save-lives-now-no-more-drunk-driving
#rememberLiam
#DontDrinkAndDrive
#DonateLife

www.LiamsLife.org

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela