mammathandi.blogg.se

En allmän blogg om det som händer i min vardag. Jag kommer skriva om allt ifrån mina barn och min dotters medfödda hjärtfel till mina intressen, mat, träning och fixa i hemmet.

Nick’s är ketovänlig

Publicerad 2021-05-14 18:19:42 i Allmänt,

Jag unnar mig även lite glass till efterrätt.
Hitta denna glass: 

SEA SALT CARAMEL från Nick’s

Karamellglass med salt karamellsås.
Den perfekta kombinationen av sött och salt.

(null)

Så himla god! Man kan inte tror att den är grek sockerfri😋😋🙌🏾🙌🏾🥰
#nicksglass
#keto
#lchf
#ketodiet
#ketodessert

Ingredienser 473 ml
Skum
mjölk, polydextros (fiber), sötningsmedel: xylitol, sötningsmedel: erytritol,  mjölkproteiner,  kokos olja, smör (mjölk) , löslig majsfiber, sötningsmedel: sorbitol, naturliga aromer, modifierad stärkelse, salt, glycerol, stabiliseringsmedel (fruktkärnmjöl, guarkärnmjöl, karragenan), emulgeringsmedel: mono- och diglycerider av fettsyror, sötningsmedel: steviolglykosider, färgämne (betakaroten, karamellfärg).

 





Y#

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela