mammathandi.blogg.se

En allmän blogg om det som händer i min vardag. Jag kommer skriva om allt ifrån mina barn och min dotters medfödda hjärtfel till mina intressen, mat, träning och fixa i hemmet.

Join The Movement!

Publicerad 2021-05-18 17:37:45 i Allmänt,

Tordag den 20 maj är det den internationella Williams Sydrom dagen- en dag vi uppmärksammar vår dotter och alla andra superhjältar med deras fantastiska superkrafter!

(null)


 Du är med och uppmärksamma denna dag genom att lägga upp bilder av dig, dina vänner, dina nära och kära som blåser bubblor på dina sociala medier med hashtaggen #williamssyndromeday.

 Williams och Beurens syndrom är genetiskt ursprung och härrör från förlusten av 28 gener på en av de två kromosomerna 7. Oavsiktligt förekommande (1 födelse av 10).

 📸 Glöm inte att skicka bild  till @autourdeswilliams foton medan du väntar på 20 maj: [email protected]

#williamssyndromeawareness 
#williamssyndromeday 
#williamssyndrom 
#autourdeswilliams
#intesåkonstigt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela