mammathandi.blogg.se

En allmän blogg om det som händer i min vardag. Jag kommer skriva om allt ifrån mina barn och min dotters medfödda hjärtfel till mina intressen, mat, träning och fixa i hemmet.

Idag är det Williams Syndrom Dagen

Publicerad 2021-05-20 18:12:28 i Allmänt,

🎶 Idag är det Williams syndromdagen. Det uppmärksammar vi genom att blåsa bubblor, symboliskt för de gener som saknas på kromosom 7 vid diagnosen Williams syndrom. 

(null)

(null)


Men avsaknaden av gener har även berikat våra liv. Blås lite bubblor idag och tänk på de fantastiska människorna som har berikat just ditt liv. Amanda ❤

@autourdeswilliams 
@williams_syndromforeningen 
#williamssyndromeawareness 

#WilliamsSyndromeDay
 #williamssyndrom #intesåkonstigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela