mammathandi.blogg.se

En allmän blogg om det som händer i min vardag. Jag kommer skriva om allt ifrån mina barn och min dotters medfödda hjärtfel till mina intressen, mat, träning och fixa i hemmet.

Svullnanden har gått ner

Publicerad 2021-06-07 21:10:08 i Allmänt,

Mina fötter är normala igen

(null)

  • Jag träna bara en gång förra vecka.
  • Inte stått så mycket när jag jobbat men ändå tagit fler pauser så jag rör på mig lite.
  • Jag drog ner på saltet.
  • Jag öka kalium intag.
  • Försökt begränsat protein intaget,
  • Ökat kalcium och Magnesium 
Idag tog jag en Powet Walk på 35 min nu på kvällen och fötterna är fortfarande normala 

#keto
#ödem
#svullnafötter
#ilovemyketolifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela