mammathandi.blogg.se

En allmän blogg om det som händer i min vardag. Jag kommer skriva om allt ifrån mina barn och min dotters medfödda hjärtfel till mina intressen, mat, träning och fixa i hemmet.

Sveriges Nationaldag

Publicerad 2021-06-06 10:45:15 i Allmänt,

Idag är det Sverigenationaldag!
Hur firar vi denna dag då? Det är ju inte som i Norge - 17 ma🎉🎉🥳🌸☀️🍾🇸🇪🥂j

(null)



Börja med härlig Keto vänlig frukost ute i solen 
(null)
Dricker vatten och kokosmjölk 
Fröknäckebröd med präst ost 31% rökt kalkon och romansallad.
Kokt ägg, avokado, macadmian nötter och blåbär.
Sedan kosttillskott och mineraler såklart!

Avsluta med gott kaffe ☀️☀️☀️

Så bra start på dagen! 🙌🏾
@keto
#ketofrukost
#nationaldagen 
#sverigesnationaldag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela