mammathandi.blogg.se

En allmän blogg om det som händer i min vardag. Jag kommer skriva om allt ifrån mina barn och min dotters medfödda hjärtfel till mina intressen, mat, träning och fixa i hemmet.

Grillad Tonfiskfilé

Publicerad 2021-06-04 22:31:10 i Allmänt,

Vilken prefekt fredagsmiddag- grillad Tonfiskfilé  ed limetzatziki och grönskar 

(null)

(null)

Marinerade tonfisken i chiliolja, limejuice, färsk chili, salt och peppar i kylen i 5 timmar.
Men det behövs inte göras, du kan marinera den precis innan tillagning.
 Sedan på grillen 1 min på vaders sida och så klar! 

Kan det går mycket snabbare än så!

Så enkelt och så himla gott!
#grilladtonfiskfile
#tonfiskfile
#ketodiet 
#keto
#ilovemyketolifestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela