mammathandi.blogg.se

En allmän blogg om det som händer i min vardag. Jag kommer skriva om allt ifrån mina barn och min dotters medfödda hjärtfel till mina intressen, mat, träning och fixa i hemmet.

11 år som gifta

Publicerad 2021-06-06 08:09:28 i Allmänt,

Igår fira jag och Stefan 11 år som gifta! 🥂🍾🌸🥳 Stor grattis till oss!! Vilka kämpar vi är 🙌🏾🙌🏾

Det blev m  Grillad oxfilé med rödvinsås, Manneströms rödvinsås- klicka här för receptet olika näringsrika grönsaker 😋🙌🏾❤️🙌🏾 (null)

Min mans tallrik såg dock lite annorlunda ut, med sallad och klyftpotatis, vitlöksbröd och grillad majs.

Gällande vårt äktenskap så har jag tidigare skrivit att vi utmanas hela tider och vi har det långt ifrån bra och lätt. Men jag försökte ordna en fin middag, öppna en flaska bubbel- men fick skåla själv!  (null)

Förstår att man kanske inte vill skåla för något som inte är så bra och "värt att skåla" för.  (null)


Men jag försöker bara skapa en fin och trevlig  stämning. Gör alla försök med att hitta tillbaka till lycka, skratt och kärleken - kämpar just nu i motvind 💖💖❤️🙌🏾🙏🏾

Frågan är varför jag kämpar när han inte vill?
Är jag inte värd att vara lycklig och bli älskad?
Är detta verkligen bra för våra barn att leva i bråk och tjafs varje dag? 
De ser oss aldrig blir sammas eller göra något roligt tillsammans!!
Detta är inte den bild av kärlek som jag vill att mina barn ska tror att det är!! 
Kärlek är komplext och man går igenom toppad och dalar!! 

Livet för mig handlar om att leva och ha kul! Jag vill älska livet och känner att jag har så mycket att ge och älskar att ha kul!!


#11årsomgifta
#äktenskapsproblem 
#grilladoxfile
#rödvinsås 
#ketomiddag
#ilovemyketolifestyle


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela