mammathandi.blogg.se

En allmän blogg om det som händer i min vardag. Jag kommer skriva om allt ifrån mina barn och min dotters medfödda hjärtfel till mina intressen, mat, träning och fixa i hemmet.

Sommarfest

Publicerad 2021-07-04 23:09:50 i Allmänt,

Jag tror aldrig jag har varit med om en bättre sommarfest som jag just upplevt i mitt yrkesmässigaliv och då har jag jobbat i många år.
Vilken sommarfest vi hade på Ellery Beach house 
(null)

(null)
Denna fantastiska tavla hänge i mitt rum, ja vi fick ett eget dubbelrum 🙌🏾🤩🥰
(null)

Denna hänge på toaletten 🤩😍🙌🏾
(null)

(null)

(null)

Jag hänger vid poolen och hatten låg på hotellrummet som man kunde låna.
Vi hade magisk väder och man kunde inte tror att vi var i Sverige ☀️☀️☀️💦💦🙌🏾🤩
(null)

(null)

 Min frukost- det var svårt att följa under denna fantastiska vistelse

Vi åt lunch och trerättersmiddag. Synd att jag inte har kvar bilderna på maten 🙈🤪
Posta dem på mina storys på Instagram 
En bild på min frukost kan jag bjuda på
(null)

Magisk god chiapudding 😋😋😋
(null)

Jag kan varmt rekommendera ett besök!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela