mammathandi.blogg.se

En allmän blogg om det som händer i min vardag. Jag kommer skriva om allt ifrån mina barn och min dotters medfödda hjärtfel till mina intressen, mat, träning och fixa i hemmet.

Skolavslutning-Present till fröknarna

Publicerad 2021-06-10 23:55:44 i Allmänt,

Idag var det skolavslutning för alla tre barnen.
Tur att det fortfarande råder pandemi och restriktioner, för jag vet inte hur vi skulle lyckas dela upp oss.

Två går på samma skolan, så det hade gott- men man ville ju vara med på alla tre. 😊🙈🥰

A går på särskola så jag och hon köper alltid en egen fin sommarpresent till hennes samtliga 7 pedagoger som hon har- de är så otroliga med allt det fina jobb de gör,- älskar deras driv och engagemang till dessa fantastiska barn. 🙌🏾🙌🏾🙌🏾

Och Dante är en helt fantastiskt butik att köp något fint!
(null)

(null)

Vilken service och vilka fina saker de har!! 
🙌🏾🙌🏾🙌🏾🤩🤩💖💖

Blev en flaska sommardryck- rabarber, påse med sommarkolan och lite choklad 😋😋🤩🤩

Nu väntar ett långt och härligt sommarlov ☀️☀️

#dante
#sommarpresent
#skolavslutning
#dantemölnlyckecentrum
#sommaelov

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela